9 Aralık 2014 Salı

PASTEL OJE NO:75


Herkese merhaba ; çok güzel tırnaklara sahip değilim maalesef ,hatta çok sık kırılırlar ,ayrılırlar ama gene de kendimi iyi hissetmek istediğim zamanlarda mutlaka oje sürerim. Pastel ojelerini yıllardan beri çok severek kullanırım .Özellikle sürümü kolay ve çok uzun süre bozulmadan dayanabilen bir oje markasıdır.
Benim son haftalarda çok sık ve severek kullandığım bir rengi de bu , no 75 sütlü kahverengi gibi bir renk ,çok seviyorum .Parlaklığı çok güzel ne yaptıysam mat ojelere alışamadım benim için oje, en güzel parlayan ojedir :)
Fırçası bildiğiniz klasik ince fırçalardan sürerken çok zorluk çekmiyorsunuz. Dayanıklılığını hiç bir iş yapmazsanız iki gün  sürdürüyor. Peki hadi söyleyin bana ,siz pastel ojeleri severmisiniz ? Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder