9 Kasım 2009 Pazartesi

Birisi Yazılarımı Alıp Kendi Adıyla Yayınlıyor

Dün tesadüfen BANA AİT BİR YAZIMI başka bir blogda, "başka birisinin imzası" ile gördüm. ZARİF BİR SABAH isimli yazım birebir kopyalanmış ve ilgili sayfaya eklenmiş. Bu çok sık olan bir durum. Yazılarımı beğenip sevdikleri insanlarla paylaşmak iseteyenler en azından yazılarımın altına "alıntı" ibaresini ekliyorlardı, adımı yazmasalar bile. Ama, bu kadarı bile çok görülmüş.



Söz konusu olan benim yazıma, doğal olarak okurlar yorumlar bırakmış. Yazımı kopyalayarak sayfasına koyan kişi de (kanunen ve kamu vicdanında bu işin adı başkadır!) bu yorumlara yanıtlar vermiş.

Kısa süreli yaşadığım şaşkınlığı üzerimden attıktan sonra sayfadaki diğer yazılara bir göz attım. Gördüklerim beni çok şaşırttı. Karşı karşıya kaldığım manzara ise hiç hoşuma gitmedi. Birmilyonakalem.com sitesinin Bir Milyon Kalem Kasım Özel - 2008 sayfası için kaleme aldığım Editörden yazısı isimi Uyuyan Güzel şeklinde değiştirelerek yayınlamış.



Fotoğraf sanatçısı Özgür Çakır'la birlikte yayına hazırladığımız "IŞIKLA YAZDIM" isimli kitabımızdan da parçaları görünce çok sinirlendim. Söz konusu yazımız Uzağa Giden Kadın ve Birmilyonkalem.com sayfalarında SİNA ve Masalımı Geri İstiyorum isimleri altında yayınlanmıştır.



Şimdi sizlerden ricam ilgili sayfaya "Ferocious" gidip görüşlerinizi nezaket çerçevesinde anlatmanız.

CUMHURİYET BAYRAMI
yazımı bile sayfasına alacak kadar yaratıcılıktan uzak olan bu insana sadece diyebileceğim şey:

HER TÜRLÜ EMEK HIRSIZLIĞINA HAYIR! BU İŞİN PEŞİNİ BIRAKMAYACAĞIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder