23 Kasım 2015 Pazartesi

PASTEL OJE NO:11



Herkese merhaba ,son dönemlerde severek kullandığım pastel ojeden bahsetmek istiyorum. 
Pastelin ojeleri bana göre hem çok dayanıklı hemde fiyat olarak gayet ucuz ojeler. Kolay ulaşımı sayesinde bir çok kozmetik dükkanında rahatlıkla bulunabilir, buda bence güzel özelliklerinden biridir. Çok uzun olmayan hatta çok sık kırılan tırnaklara sahibim ama bir çok kadın gibi bende oje sürmeyi çok severim. Pastel yılların markası hepimiz en az bir pastel oje kullanmışızdır diye düşünüyorum.
Benim bu aralar çok sık  kullandığım 11 numaralı pastel oje klasik  bir pastel şişesinde ,lacivert bir renge sahip bana göre her mevsim gayet kullanıma uygun...
Şişeye dikkatli baktığınızda içinde simler gözüküyor yalnız bunlar tırnağa sürüldüğünde çok belli olmuyor. Ona rağmen oldukça parlak bir oje...
Sürümü rahat ,tek katta istediğim rengi yakalayamadığım için iki kat sürmeyi uygun görüyorum. Kuruma süresi normal bir ojede olduğu gibi ,dayanıklılığı iki gün sürüyor buda bana göre gayet yeterli bir zaman dilimi ...

Severek kullanıyorum ,tırnaktada güzel durduğunu düşünüyorum. Denk gelirseniz bu rengede şans vermenizi tavsiye ederim. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder